Архів новин
Понеділок, 29 березня 2021 15:28
Важливі засади оренди землі.
Продовжуємо співпрацю зі Стрийським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Сьогодні консультує Олена Городицька – головний спеціаліст Новороздільського бюро правової допомоги. Цією статтею ми запроваджуємо серію консультацій з питання укладення договору оренди землі.
Відповідно до чинного законодавства володіння і користування земельною ділянкою здійснюється, зокрема, шляхом надання її в оренду. Основним нормативно-правовим актом, який регулює процедуру оренди землі є Закон України «Про оренду землі». А відносини оренди регулюють Земельний кодекс України й Цивільний кодекс України. Зазначу, що не менш важливим є також договір оренди землі, у якому детально прописуються усі орендні відносини...
детально
Думаю, пані Олено, що варто пригадати нашим читачам, що таке оренда землі.
Оренда землі – це строкове платне володіння та користування земельною ділянкою, яке засноване на договорі оренди. Доволі часто договір оренди підписується сторонами, але не реєструється в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. А тому звертаю увагу на те, що правочин, який підлягає державній реєстрації, вважається вчиненим з моменту її проведення. Отже, договір оренди земельної ділянки буде вважатися вчиненим після проведення державної реєстрації права оренди і початок перебігу строку оренди буде припадати на дату її державної реєстрації.
Які земельні ділянки можуть надаватися в оренду?
«Закон про оренду землі» вказує, що в оренду можуть надаватися земельні ділянки, які перебувають у власності громадян, юридичних осіб, комунальній або державній власності. Так, у користування можна надати земельну ділянку для особистого селянського господарства, для ведення фермерського господарства, для будівництва та обслуговування житлового будинку. Важливим є і те, що може бути надана в оренду земельна ділянка, на якій розміщені, скажімо, господарські споруди чи будівлі.
А чи є обмеження щодо передачі в оренду земельних ділянок?
Так, відповідно до Земельного кодексу України не підлягають передачі в оренду земельні ділянки, штучно створені у межах прибережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення та природно-заповідного фонду, розташованих у прибережній захисній смузі водних об’єктів, крім випадків, передбачених законом.
Хто може бути орендодавцем земельної ділянки?
Якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності, то орендодавцем буде фізична або юридична особа у власності якої знаходиться така земельна ділянка.
Коли об’єктом оренди є земельна ділянка комунальної власності, то орендодавцем є сільська, селищна, міська ради в межах повноважень, визначених законом.
Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є органи виконавчої влади, які відповідно до закону передають земельні ділянки у власність або користування.
Орендодавцем земельної ділянки, що входить до складу спадщини, у разі відсутності спадкоємців за заповітом і за законом, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини, а також відмови від її прийняття після спливу шести місяців з дня відкриття спадщини, є особа, яка управляє спадщиною.
Хто ж може бути орендарем за договором оренди земельної ділянки?
Згідно з Законом «Про оренду землі" орендарями земельних ділянок можуть бути:
а) районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України в межах повноважень, визначених законом;
б) сільські, селищні, міські, районні та обласні ради, Верховна Рада Автономної Республіки Крим у межах повноважень, визначених законом;
в) громадяни і юридичні особи України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи, міжнародні об’єднання та організації, а також іноземні держави.
Ми продовжимо співпрацю зі Стрийським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надаючи консультації у сфері земельного законодавства. А наразі нагадуємо, що консультація надана у рамках проєкту «Програма «Прискорення приватних інвестицій у сільське господарство».
Детальніше для отримання безоплатної правової допомоги Ви можете звернутися до місцевого центру у зручний для Вас спосіб:
*зателефонувавши: 068 61 70 988 (Дрогобицьке бюро правової допомоги)
*надіславши запит в месенджер нашої фейсбук сторінки:
https://www.facebook.com/Stryi.Legalaid.UA/
*надіславши листа на адресу електронної пошти: е-mail: drohobych@legalaid.lviv.ua(Дрогобицьке бюро правової допомоги)
* залишивши своє звернення у скриньці для звернень громадян.
*завітавши до бюро правової допомоги, яке знаходиться за адресою: м. Дрогобич, вул. Л. Українки, 70.
* Ви можете також скористатися довідково-інформаційною платформою правових консультацій «wikilegalaid»: https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php
коротко
Понеділок, 29 березня 2021 14:12
На нараді в райдержадміністрації розглядалися актуальні питання у сфері охорони здоров'я, довкілля, ремонту доріг
Сьогодні, 29 березня голова райдержадміністрації Степан Кулиняк провів оперативну нараду з керівниками відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації. В нараді взяв участь та ініціював розгляд окремих питань голова Дрогобицької районної ради Андрій Шевкенич.

На нараді йшла мова про важливі питання життєдіяльності району, а саме: про моніторинг ситуації щодо стану захворюваності населення на COVID-19, необхідність створення додаткових ліжок для лікування хворих та їх забезпечення медикаментами, включаючи територіальні громади; ремонт доріг на території району згідно з чітким дотриманням плану-графіку виконання ремонтних робітДрогобицьким Райавтодором; прибирання територій підприємств, організацій установ до Великодніх свят в умовах пандемії; вирішення питань щодо укладення договорів на фінансування Грушівської та Підбузької районних лікарень в умовах їх функціонування в Меденицькій та Східницькій територіальних громадах відповідно; спалювання сухої рослинності на території району, яка є загрозою для населення та навколишнього природного середовища.
За підсумками наради голова райдержадміністрації дав відповідні доручення керівникам управлінь, відділів та служб, які стосуються створення мобільних груп з метою запобігання спалюванню сухої рослинності, інвентаризації майна відділів освіти, культури та фінансового управління, вирішення юридичних питань згідно з законодавством і повноваженнями райдержадміністрації, врегулювання питань, піднятих в зверненнях мешканців району щодо маршрутних перевезень. Також голова районної державної адміністрації доручив відповідним керівникам внести зміни до складу Колегії райдержадміністрації та районної комісії з питань ТЕБ та НС.
детально
коротко
П'ятниця, 26 березня 2021 15:41
СЬОГОДНІ – ДЕНЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
З 2020-го року у Дрогобичі базується підрозділ 2-ї Галицької бригади Національної гвардії України.
.jpg)
Саме тут, на плацу військової частини, відбувся урочистий захід за участю відважних військових та місцевої влади.
З професійним святом нацгвардійців привітали голова Дрогобицької районної ради Андрій Шевкенич, міський голова Дрогобича Тарас Кучма, голова Дрогобицької райдержадміністрації Степан Кулиняк, начальник поліції Іван Малиш, отець Михайло КОЛІЩАК.
.jpg)
У своєму виступі Андрій ШЕВКЕНИЧ зазначив:
«Сім років тому, коли над рідною країною нависла смертельна небезпека, військові, правоохоронці та добровольці-патріоти об’єдналися задля виконання завдань із захисту держави від злочинних посягань, охорони життя, прав, свобод і законних інтересів громадян України. З перших днів російської агресії нацгвардійці були в епіцентрі гарячих подій, засвідчивши високу бойову підготовку, відважний дух, незламність і сміливість».
.jpg)
Представники влади відзначили нацгвардійців подяками та грамотами, задекларувавши свою подальшу допомогу у справі розвитку військової частини.
детально
коротко
П'ятниця, 26 березня 2021 11:48
Про особливості права особистої приватної та спільної сумісної власності подружжя в Україні
Розповідає Андрій Турчинський - головний спеціаліст Жидачівського бюро правової допомоги Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Пане Андрію, скажіть будь ласка, про що ми будемо вести мову сьогодні?
Сьогодні ми дізнаємося про майно, що є особистою приватною власністю дружини, чоловіка та про об'єкти права спільної сумісної власності подружжя.
Яке ж майно є особистою приватною власністю дружинийчоловіка?
Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є:
1) майно, набутеособоюдо шлюбу;
2) майно, набуте особою за час шлюбу, але на підставі договору дарування або в порядку спадкування;
3) майно, набуте особоюза час шлюбу, але за кошти, які належали їй/йому особисто;
4) житло, набуте особоюза час шлюбу внаслідок його приватизації;
5) земельна ділянка, набута особоюза час шлюбу внаслідок приватизації земельної ділянки...
детально
Зокрема, особистою приватною власністю дружини та чоловіка є:
- речі індивідуального користування, в тому числі коштовності, навіть тоді, коли вони були придбані за рахунок спільних коштів подружжя;
- премії, нагороди, які вона, він одержали за особисті заслуги (але суд може визнати за другим з подружжя право на частку цієї премії, нагороди, якщо буде встановлено, що він своїми діями ( наприклад: ведення домашнього господарства, виховання дітей тощо) сприяв її одержанню;
- кошти, одержані як відшкодування за втрату (пошкодження) речі, яка їй, йому належала, а також як відшкодування завданої їй, йому моральної шкоди.
- страхові суми, одержані нею, ним за обов'язковим особистим страхуванням, а також за добровільним особистим страхуванням, якщо страхові внески сплачувалися за рахунок коштів, що були особистою приватною власністю кожного з них.
Якщо у разі придбання майна вкладені крім спільних коштів і кошти, що належали одному з подружжя, то частка у цьому майні, відповідно до розміру внеску, є його особистою приватною власністю.
Важливо зазначити, що при розпорядженні своїм майном дружина, чоловік зобов'язані враховувати інтереси дитини, інших членів сім'ї, які відповідно до закону мають право користування ним.
Водночас постає питання: яке майно є спільною сумісною власністю подружжя?
Майно, набуте подружжям за час шлюбу, належить дружині та чоловікові на праві спільної сумісної власності незалежно від того, що один з них не мав з поважної причини самостійного заробітку (доходу). Серед поважних причин можуть бути такі: навчання, ведення домашнього господарства, догляд за дітьми, хвороба тощо. Таким чином вважається, що кожна річ, набута за час шлюбу, крім речей індивідуального користування, є об'єктом права спільної сумісної власності подружжя.
Конкретизуйте будь ласка, що належить до об’єктів права спільної сумісної власністю подружжя?
Об'єктом права спільної сумісної власності є: заробітна плата, пенсія, стипендія, інші доходи, одержані одним із подружжя. Якщо одним із подружжя укладено договір в інтересах сім'ї, то гроші, інше майно, в тому числі гонорар, виграш, які були одержані за цим договором, є об'єктом права спільної сумісної власності подружжя.
Як відбувається здійснення права спільної сумісної власності після розірвання шлюбу
Розірвання шлюбу не припиняє права спільної сумісної власності на майно, набуте за час шлюбу. Більше того дружина і чоловік мають право на поділ майна, що належить їм на праві спільної сумісної власності, незалежно від розірвання шлюбу.
А які права на майно у жінки та чоловіка, які проживають однією сім'єю, але не перебувають у шлюбі між собою або в будь-якому іншому шлюбі?
Якщо жінка та чоловік проживають однією сім'єю, але не перебувають у шлюбі між собою або в будь-якому іншому шлюбі, майно, набуте ними за час спільного проживання, належить їм на праві спільної сумісної власності, якщо інше не встановлено письмовим договором між ними.
Ми продовжимо співпрацю зі Стрийським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Детальніше для отримання безоплатної правової допомоги Ви можете звернутися до місцевого центру у зручний для Вас спосіб:
*зателефонувавши: 068 61 70 988 (Дрогобицьке бюро правової допомоги)
*надіславши запит в месенджер нашої фейсбук сторінки:
https://www.facebook.com/Stryi.Legalaid.UA/
*надіславши листа на адресу електронної пошти: е-mail: drohobych@legalaid.lviv.ua(Дрогобицьке бюро правової допомоги)
* залишивши своє звернення у скриньці для звернень громадян.
*завітавши до бюро правової допомоги, яке знаходиться за адресою: м. Дрогобич, вул. Л. Українки, 70.
* Ви можете також скористатися довідково-інформаційною платформою правових консультацій «wikilegalaid»: https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php
коротко
П'ятниця, 26 березня 2021 10:53
Кількість помічників-консультантів депутатів районної ради збільшується.
Вчора, голова Дрогобицької районної ради Андрій Шевкенич вручив посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради Морозу Осипу Михайловичу.

Нагадаємо, що відповідно до Положення, яке було прийнято на сесії районної ради, до повноважень помічника-консультанта входить здійснення контролю за виконанням депутатських запитів та звернень.вивчення питань, які необхідні депутату для здійснення його депутатських повноважень, підготовка відповідних матеріалів, участь в організації вивчення громадської думки, потреб територіальних громад.
детально
коротко
Четвер, 25 березня 2021 12:31
Як відключитись від централізованого опалення?
Як позбутися «залежності» від централізованого опалення та почати на власний розсуд з урахуванням своїх фізіологічних потреб та фінансових можливостей розпоряджатися теплом у своїй домівці нам розкаже начальниця відділу «Новороздільське бюро правової допомоги» Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Романія Мандзій...
детально
Як позбутися «залежності» від централізованого опалення та почати на власний розсуд з урахуванням своїх фізіологічних потреб та фінансових можливостей розпоряджатися теплом у своїй домівці нам розкаже начальниця відділу «Новороздільське бюро правової допомоги» Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Романія Мандзій.
Романіє, скажіть будь ласка, який алгоритм відключення від централізованого опалення?
Відповідь на це питання волію розпочати із скерування читачів до законодавства, а саме: до«Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №169 від 26.07.2019 року(далі- Порядок).
Звертаємоувагу на те, що цим Порядком передбачено дві окремі процедури, а саме:
1) відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків від централізованого опалення;
2) відокремлення (відключення) власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків від централізованого опалення.
Ці процедури відрізняються між собою?
Так! Тому пропоную поетапно розглянути кожну з них.
Порядок відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків від централізованогоопалення включає наступні кроки:
-
Перший крок - подання власником (співвласниками) будівлі, в тому числі житлового будинку, до місцевої ради заяви про відключення від централізованого опалення. Зазначаю, якщо це багатоквартирний будинок, тоді до заяви додатково додається протокол зборів співвласників багатоквартирного будинку (витяг із протоколу) про ухвалене співвласниками рішення про відключення будинку від централізованого опалення та зазначаються особи, уповноважені представляти інтереси співвласників у вирішенні питань щодо відключення багатоквартирного будинку.
-
Далі відбувається розгляд заяви та доданих до неї документів органом місцевого самоврядування.
-
Потім заява передається на розгляд постійно діючої комісії, створеної для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води (далі - Комісія).
-
Після цього Комісія приймає рішення щодо відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від централізованого опалення та надання пропозиції щодо типу системи індивідуального чи автономного теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання), яку можна встановити в будівлі після відключення. Комісія передає рішення до органу місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів із дня його прийняття. Копія рішення Комісії надається заявникові.
-
П’ятий крок - орган місцевого самоврядування на найближчому засіданні за участі заявника чи його уповноваженого представника рішення щодо відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від централізованого опалення з урахуванням рекомендацій Комісії.
-
Згодом власникчи співвласникирозробляють проєкт відключення будівлі від централізованого опалення.
-
Один з основних кроків - це відключення будівлі від централізованого опалення та складання акту, що засвідчує цей факт.
-
Останній крок - перегляд умов або розірвання договору про надання відповідної комунальної послуги.
Таким чином, рішення щодо відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків, від централізованого опалення приймається органом місцевого самоврядування відповідно до законодавства за письмовою заявою власника (співвласників) такої будівлі, в тому числі житлового будинку, з урахуванням рішення Комісії.
Які ж кроки передбачає порядок відокремлення (відключення) власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків від централізованого опалення?
Він передбачає майже аналогічні кроки, за винятком 4 та 5. Тобто, відмінним є те, що за результатами розгляду заяви про відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від централізованого опалення Комісія лише надає заявникові рекомендації щодо можливих варіантів влаштування системи індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні та щодо збору вихідних даних і технічних умов для виготовлення відповідної проєктної документації.Після чого власник може розробляти таку проєктну документацію. Даний порядок не передбачає прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо відключення.
Чи всі власники квартир можуть відключитись від централізованого опалення?
Ні, не всі! Таку можливість мають лише власники квартир багатоповерхового будинку, в якому не менше як половина квартир та нежитлових приміщень вже відокремлена (відключена) від централізованого опалення. Така умова відключення передбачена Порядком.
Як власникам квартир дізнатися, що в їхньому будинку відключена від централізованого опалення необхідна кількість квартир?
Інформація про перелік багатоквартирних будинків, у яких не менше ніж половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від централізованого опалення, розміщується на офіційних веб-сайтах органів місцевого самоврядування, виконавців відповідних комунальних послуг.
Що повинні врахувати власники житлових будинків та власники квартир, плануючи відключення свого житла від централізованого опалення?
Відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від централізованого опалення здійснюється лише в міжопалювальний період, але не пізніше ніж 01 вересня.
Відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від централізованого опалення здійснюється у міжопалювальний період не пізніше ніж 01 жовтня у спосіб, що не перешкоджає постачанню теплової енергії до інших квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, приєднаних до централізлваного опалення.
В обох випадках, витрати, пов’язані з відключенням від централізованого опалення, здійснюються за рахунок власника (співвласників) та інших коштів, не заборонених Законом.
Хто здійснює відключення житлового будинку, квартири від централізованого опалення?
Відключення будівлі, у тому числі житлового будинку,від централізованого опалення здійснюється виконавцем відповідної комунальної послуги, або оператором зовнішніх інженерних мереж, якщо він не є виконавцем комунальної послуги, або залученим власником (співвласниками) суб’єктом господарювання. Зауважу, що надавачі такої послуги повинні мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. У цій ліцензії в обов’язковому переліку робіт повинні бути включені роботи із монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання.
Важливо, що у разі виконання робіт із відключення від централізованого опалення оператором зовнішніх інженерних мереж або іншим залученим власником суб’єктом господарювання власник будівлі чи уповноважена особа співвласників багатоквартирного будинку письмово повідомляє виконавця послуг з постачання теплової енергії про дату і час виконання робіт із відключення не пізніше ніж за 15 календарних днів до дня виконання таких робіт. Неприбуття представників виконавців відповідних комунальних послуг за умови їх повідомлення не може бути підставою для відмови у виконанні робіт із відключення від централізованого опалення.
Звертаю увагу, що до виконання робіт із відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від централізованого опалення залучається надавач таких послуг за аналогічною процедурою описаною попередньо. Разом з тим, є важливий етап: для виконання робіт із відокремлення (відключення) від централізованого опалення власник квартири чи нежитлового приміщення повідомляє виконавця відповідної комунальної послуги та виконавців робіт з обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води про своє рішення щодо відокремлення (відключення) від централізованого опалення шляхом подання письмової заяви в довільній формі. До такої заяви додається копія витягу з протоколу засідання Комісії про розгляд питання щодо відокремлення (відключення) такої квартири чи нежитлового приміщення від централізованого опалення, а також копія проєкту такого відокремлення (відключення).
Ми продовжимо співпрацю зі Стрийським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Детальніше для отримання безоплатної правової допомоги Ви можете звернутися до бюро правової допомоги у зручний для Вас спосіб:
*зателефонувавши: 068 61 70 988 (Дрогобицьке бюро правової допомоги)
*надіславши запит в месенджер нашої фейсбук сторінки:
https://www.facebook.com/Stryi.Legalaid.UA/
*надіславши листа на адресу електронної пошти: е-mail: drohobych@legalaid.lviv.ua(Дрогобицьке бюро правової допомоги)
* завітавши до бюро правової допомоги, якезнаходиться за адресою: м. Дрогобич, вул. Л. Українки, 70.
* Ви можете також скористатися довідково-інформаційною платформою правових консультацій «wikilegalaid»: https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php
коротко
Четвер, 25 березня 2021 11:20
Шановні громадяни!
Ввіз заражених рослин із-за кордону несе небезпеку проникнення та поширення відсутніх та обмежено-поширених на території України шкідників, хвороб рослин та бур’янів, що може завдати шкоди рослинним ресурсам держави.
Законом України «Про карантин рослин» заборонено ввіз наступних рослинних матеріалів без попереднього офіційного дозволу:
-
насіння
-
саджанців
-
цибулини квітів
-
бульб
-
квітів
-
грунту
-
рослин
Продукція рослинного походження, яка завезена всупереч законодавчим актам з карантину рослин та фітосанітарним вимогам буде вилучена при способі ввезення та знищена.
За додатковою інформацією звертайтесь до спеціалістів Управління фітосанітарної безпеки, Головного Управління Держпроспоживслужби у Львівській області, що знаходяться за адресою місто Дрогобич, вул.В.Великого, 66/1.
детально
коротко
Середа, 24 березня 2021 16:25
Відбулось засідання районної комісії ТЕБ та НС
Низку важливих питань розглянула сьогодні районна комісія з питань ТЕБ та НС під час засідання, які провели голова райдержадміністрації Степан Кулиняк та його заступник Тарас Матолич. В роботі засідання комісії взяв участь член комісії, заступник голови Дрогобицької районної ради Микола АНДРІЇВ.

Степан Кулиняк наголосив, що на порядку денному сьогодні - вкрай важливі для регіону теми, тому попросив присутніх керівників максимально відповідально поставитися до виконання протокольних доручень комісії.
Комісія своїм рішення встановила, що з 00.00 годин 25.03.2021 на території Дрогобицького району діє «червоний» рівень епідемічної небезпеки та відповідно до пункту 35 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 затвердила додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи з попередження поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої SARS-Co-V-2, та недопущення виникнення її спалахів. Посилений контроль за дотриманням цих заходів покладається на районні відділи поліції та Держпродспоживслуби, а також на органи місцевого самоврядування територіальних громад.
На засіданнях комісії було розглянуто також заходи для запобігання виникненню надзвичайної ситуації через критичні рівні наповнення хвостосховища Приватного акціонерного товариства «Стебницьке гірничо-хімічне підприємство «Полімінерал», про стан електропостачання на території Дрогобицького району тощо.
За результатами розгляду питання про недопущення спалювання сухої рослинності в природних екосистемах територіальним громадам рекомендовано:
- посилити роботу щодо контролю за власниками земельних ділянок на предмет своєчасного скошення, прибирання та утримання в належному протипожежному стані земельних ділянок;
- забезпечити проведення широкого інформування та роз’яснювальної роботи серед населення щодо дотримання вимог пожежної безпеки в приватному житловому секторі, дачних кооперативах щодо недопущення спалювання залишків рослинності на присадибних ділянках, сільгоспугіддях, узбіччях доріг, поблизу лісових масивів і торфовищ, очерету на заплавах річок та берегів інших водойм;
- активізувати роботу з керівниками агропромислових підприємств, фермерських господарств і населенням району щодо категоричної заборони випалювання стерні, сухої рослинності та її залишків;
- розглянути можливість утворення у населених пунктах, де відсутні місцеві пожежні команди, підрозділів добровільної пожежної охорони. Частина питань стосувалася цивільного захисту населення. Зокрема, затверджено перелік об’єктів, розташованих на території Дрогобицького району, які підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій, перелік суб'єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов'язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі.
Доручено Дрогобицькому райвідділу ГУ ДСНС України провести роз’яснювальну роботу з населенням Дрогобицького району щодо виявлення та поводження з вибухонебезпечними предметами.
детально
коротко
Середа, 24 березня 2021 15:43
Нарада щодо пільгових категорій.
Сьогодні відбулось засідання комісії щодо забезпечення житлом пільгових категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей.
В нараді взяв участь заступник голови районної ради, член комісії Микола АНДРІЇВ. На засіданні комісії були розглянуті заяви гр.Середяка В.Ю. та гр.Дружицького М.С.
Комісія відмовила у призначені грошової компенсації вищезгаданим особам, оскільки у їх власності є житлова площа, яка перевищує норму жилої площі, визначеної статтею 47 Житлового кодексу.
детально
коротко
Середа, 24 березня 2021 12:41
Львівська ОДА провела селекторну нараду
Сьогодні, 24 березня відбулася селекторна нарада чотирьох заступників голови Львівської ОДА з головами територіальних громад та головами районних рад, щодо реорганізації їх діяльності. Зокрема, обговорили питання вжиття заходів по легалізації незаконних АЗС, питань у сферах цивільного захисту, спорту, культури та розвитку агропромислового комплексу.

Ще з початку 2020 р. систематично здійснюється діяльність щодо протидії незаконному обігу пального. Спільними заходами всіх контролюючих органів та органів виконавчої влади вже упродовж 2020 р. фактично всі виявлені незаконні АЗС легалізувалися.
Як повідомив перший заступник голови ЛОДА Андрій Годик, відповідно до даних аналітики щодо ринку нафтопродуктів, виникає певний дисбаланс між об’ємом палива, який купують АЗС, і між об’ємом, який вони реалізовують. Різниця – 2 млн. т. по Україні. Як наслідок, це несплачені податки, в тому числі до місцевих бюджетів.
«Наше завдання – точно не закрити нелегальні АЗС. А привести їх діяльність у чітку відповідність до законодавства. Тож потрібно разом працювати, щоб були додаткові надходження, в тому числі, до місцевих бюджетів. Діяльність АЗС повинна бути прозорою і приносити користь громадам», - зазначив Андрій Годик.
На разі, на рівні області функціонує спільна комісія ДФС, Держпраці, Нацполіції, ДПС та органів прокуратури з метою боротьби з нелегальними обігом та роздрібною торгівлею пальним.
Також на нараді обговорили формування виконавчих органів в органах місцевого самоврядування в частині створення служб у справах дітей та визначення відповідальних працівників за цивільний захист. Заступник голови ЛОДА Віталій Загайний повідомив, що у найближчі два тижні буде проводитися посилена робота над створенням служб у справах дітей у громадах, оскільки на даний час рівень забезпечення відповідними структурними підрозділами у виконавчих органах органів місцевого самоврядування становить менше 50 %.
Окрім того, Віталій Загайний зазначив, що в умовах пандемії у кожній громаді повинна бути відповідальна особа по лінії питань цивільного захисту. Представникам 12-ти громад, де така особа не призначена, наголошено на необхідності вирішити це питання найближчим часом.
Андрій Годик, в свою чергу, закликав усіх голів ОТГ максимально ефективно забезпечити дотримання карантинних обмежень.
У нараді взяли участь заступник голови районної ради Микола АНДРІЇВ, голова райдержадміністрації Степан КУЛИНЯК, його заступник Тарас МАТОЛИЧ та керівники структурних підрозділів.
детально
коротко
Попередня сторінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...228
Наступна сторінка